Já a má Lu

Místo narození: Praha

Místo nynějšího žití: Kdesi v ČR. Myslím, že Mělník, ale je to různý. :-)

Datum narození: 8.9.1985 No jo, věčnej panic, tak se smějte lidi, jen do toho. :-D

Stav: Zeptejte se mé milované Lu, mé Dívky od koní. :-))

Povaha: Jak kdy, jak kde, jak s kým. Ale prej jsem beznadějnej romantik. :-D Já, to tak... :-D

Koníčky: Vandry!!! Kytara, zpěv (muzika všeobecně), psaní textů, pes, pak práce, práce, zas jen práce a práce...

Cíle: Úspěch v práci, šťastná rodina a malinkej domek, s malou zahrádkou ale hlavně ne ve městě.

T.O. Toulavé křusky www.toulavykrusky.jex.cz

Zakšín – Nedvězí – Střezivojice – Mšeno
Pustý zámek – Zkamenělý zámek
11.2. – 13.2. 2011
První vandr po novém roce! Na tenhle den sem se těšil jak malej Jarda na vši aby nemusel do školy! Jelen dorazil už po desátý a přivezl Lu usárnu aby si ji půjčila a vyzkoušela a kterou si po úmorných zkouškách balení zimní bagáže nakonec zaměnila s krosnou a usku odložila na jaro. :-D Přitom já jsem jí to zabalil dobře a všechno co nosí.
Po dlouhý, DLOUHÝ době, jsme navštívili základnýma autobusáku v Mělníku. Pak v 17:10, jsme nastoupili do nařachlího busu, který nás vyhodí v Zakšíně. Celou cestu jsme tak stáli a mlátili sedící občany báglama do hlav. Jelen se ptal řidiče asi 6x kdy bude naše stanice. Zastávka přímo u hospody, takže jsme zajásali a zapadli hlavně abychom naplnili čutory. S Lu jsme uzavřeli sázku:
Když do konce léta, od teď, 11.2.2011 nevytáhnu pantátu na aspoň jeden vandr s námi tak budu chodit jeden vandr v podprdě a se smajlíkem namalovaným na břiše. V opačném případě tak učiní má milovaná polovička Lu!
Podmínky: Hezké počasí
Výběr onoho vandru určí výherce sázky!
Toto bylo ztvrzeno podpisy a razítkem hospody.
Pozn.: Miluji Tě Lů!
Jelen dostal těžkej smích bez dozoru – záchvat smíchu.
Lu se baví s Jelenem o depilaci chloupků.
Lu si říhla na celou krčmu. Prej – pohoda… :-D
Hodil jsem Jelenovi 20kč do kofoly.
Dočasné ps. – Smích bez dozoru fšech.
Lu se udělalo nevolno a tak platíme a jdeme na Pustý zámek přenocovat.
Podle mapy: Do prava, do leva, do prava, rovně.
Podle mě: Do prava, rovně (hledání odbočky v levo) až k tabuli „Dubá – Deštná“ a Pak zpět asi 2km až do Zakšína kde jsme trefili správnou odbočku asi 50 metrů od hospody.
Našli jsme tedy žlutou a po ní šli. Cesta byla šílená. Popadaný stromy na cestě v kopci a i s popadanými značkami. Nakonec jsme značku ztratili a museli tábořit nouzově na otevřeném place na svahu, protože foukal silný vítr a stromy na cestě mi moc nedávali spát. Ráno se budím na svém místě, opřený nohama o smrček. Ostatní byly asi o dva metry níž.
Vyrážíme. Cesta je v skutku úžasná. Nádherné krajiny skály lemující cesty, opeření dravci na obloze a k tomu krásné počasí a jasné dálky. Je tu krásně. Snažil jsem se vyfotit krkavce, ale ulít a nechtěl ani sekanou, ani jitrnici, ani klobásku a dokonce ani samičku, kterou jsem začal pilně imitovat. :-D
Prošli jsme tedy Pustý zámek, skalní vyhlídku, Nedvězí vrch, Nedvězí až do Střezivojic. Tady malá přestávka v krčmě na kafe. Sedí tu parta kamarádů co jsme s nimi asi před rokem hráli v hospodě u Petra na Březince a teď v pátek jsme je i potkali na busáku na Mělníku. Prohazujem pár slov a ukazují nám na mapě kde je Pařezák a Kajmano. S jedním z nich jsem se zapovídal když jsem nabíral vodu na hajzlíku a prej mě zná a zná mě prej nějakej Píďa že slyšel o naší akci na novej rok.
Vyrážíme a Píďu potkáváme s houfem asi 10-ti lidí na žlutý cestě. Tahle cesta je fakt kouzelná. Nepřeháním. Šli jsme celou dobu po úzký klikatý cestičce v řadě, ve svahu a přestávku jsme dali až u Kamenného úlu.
Za světla jsme došli jenom do Konrádova. Odtud po tmě ke studánce a po tmě pokusy najít sruby, byly těžce neúspěšný, takže jsme došli až na Zkamenělý zámek. Na zámku bylo dřevo a bordel. Ten jsme uklidili druhý den za světla. Brzo jdeme spát.
Ráno se budím první, tak jsem zatím nasbíral dřevo, pro další poutníky.
Dělám oheň a kouřem tak fikaně vzbudil ostatní. Ne já ale kouř je vzbudil.
Děláme jídlo ze všeho, co nám padlo pod ruku a bylo to zatraceně žratelný! Pak nezbejvá než balit a jít. Jdeme na Rája pak na Mšeno s klasickou žer pausou v Romanově, prvně za světla. Ve Mšeně jsme zapadli do Obecníku. To je krčma, kde jsme byly před dvěma roky a ta hospodská si nás do dneška pamatovala a prej abychom se zas někdy stavili a zahráli. Jelen klasicky dává žvanec ač má plnej žracák uzenin.. :-D Sedli jsme o něco později do vlaku na Mělník a celou cestu jsme zpívali a hráli. Až když jsme vystoupili ven, sem si uvědomil, že už nejsme v lese a dopad na mě tvrdej splín z návratu.
Tak zas příště! Ahoj!

Líbí se Vám tyto stránky?

Ano, líbí (421 | 89%)

www.kov.huu.cz
Name
Comment
Or visit this link or this one