Já a má Lu

Místo narození: Praha

Místo nynějšího žití: Kdesi v ČR. Myslím, že Mělník, ale je to různý. :-)

Datum narození: 8.9.1985 No jo, věčnej panic, tak se smějte lidi, jen do toho. :-D

Stav: Zeptejte se mé milované Lu, mé Dívky od koní. :-))

Povaha: Jak kdy, jak kde, jak s kým. Ale prej jsem beznadějnej romantik. :-D Já, to tak... :-D

Koníčky: Vandry!!! Kytara, zpěv (muzika všeobecně), psaní textů, pes, pak práce, práce, zas jen práce a práce...

Cíle: Úspěch v práci, šťastná rodina a malinkej domek, s malou zahrádkou ale hlavně ne ve městě.

T.O. Toulavé křusky www.toulavykrusky.jex.cz

44. Potlach: Kamarádi Staré řeky
8.10. – 10.10.2010

Hektický příjezd z práce - 20minut do odjezdu vlaku do Roztok u Křivoklátu.
Lu nakupuje zásoby potravin a já fofrsprcha.
Na vlakáč jedem autem a Lu zapomněla ve všem spěchu klobouk.
Vlak v 16:10, by jsme stihli, kdyby měl aspoň 4 minuty zpoždění. No jo no.
Lu se čílí a já se směju, a ještě ji popichuju - to bylo určitě tím zpožděním v krámě. Nic, jdeme na jedno k Jednoručkovi.
Na poslední chvíli odtud burcuju Jelena, jestli nechce jet taky. Několik hovorů s ním a potvrzuje svoji účast (od tohohle vandru, si Jelen nechává pro sichr sbaleno i přes týden).
Jdem na vlak. Tentokrát nám neujíždí a my se vezem houpavou kolejí k Praze. Cesta utekla rychle. Jenom v tej Praze zas čekáme na spoj hodinu. Sem tam karty a tak...
Ve vlaku do Berouna, si přes uličku ve vlkau, sedla parta slaďasů. Jejich dotěrný poznámky ignorujem a pochvíli odchází. 
Za chvíli jsme v Berouně. Je 21:00 a Jelen volá, kde že jsme. Z Prahy nám ujel vlak v 19:04 a Z Berouna jede další spoj až po 23hodině.
Volá Malej od Jelena, že pro nás prý přijede. Moje nálada je právě teď hluboko pod bodem mrazu. Fakt se snad otočit a jet zpátky domů. S Lu jdeme do bufáče na vlasáči kde budem čekat Malého. Akorát sem zvědavej, co se z toho všeho vyklube dál… Třičtrvtě na deset. Po tom co tu celou dobu mlčíme, se Lu šla podívat ven. A co mě štve dál, že mi dochází cancák. Snad vydrží Starou řeku.
Přijel Malej a jedem k Rozvědčíkovi. Už tu je plno a veselo. Zpívá se a hraje.. Nakonec se přidávám i já s kytarou a hrajeme až do tří do rána. Pak odcházíme do Údolí Mloků, složit hlavu. Ráno, teda spíš v poledne, vstávám jako první. Až na Malého, Kendyho a pár dalších. Mají oheň a jdu se tedy zahřát. Hned mě vítaj slivovicí pivem. To je teda probuzení blé! :-D
Pomalu se budí ostatní, tak děláme kafčo, čaj a pomalinku razíme do Nezabudic, kde se osvěžíme vmístní hospůdce kafem a čajem. 
Za chvíli ladím kytaru, pak i Jelen a Kendy. Vlastně já jim ladím kytary. Jsem tu jak vrchní ladič. 
Po několika písničkách, mě příšerně roztřeští hlava. Kendy mi dal nějakej prášek, že prej za chvilku zabere.
Jenže – nezabral..
Tak druhej.. Taky nezabral. Po chvíli mi do třeštění hlavy začalo bejt chvíli příšerný horko, pak zas zima a děsnej třas. Malej řek že ty přášky jsou prej na nějaký pooperační bolesti.. Abych se prej hlavně nedotknul alkoholu. No bezva.. Bejde o alkohol, ale spíš co sem sežral.
Odcházíme do Údolí zatracených. Celou cestu nejsem schopném pomalu ani slova, i když občas, když jsem zvednul hlavu ze země, jsem viděl krásný okolí. V Údolí zatracených děláme buřty a klobásy a stavíme přístřešek. Mě se zatím udělalo líp. Přihlásil jsem se do hudební soutěže jako sólista, páč nikdo nechtěl jít. Asi se báli ostudy jako na Bílejch skalách. :-D
I když jsem měl taky trochu obavy. Večer jsem si malinko cucnul alkoholu a zas se mi udělalo šíleně blbě. Musel jsem odejít i ze slavnostního zapálení poplachového ohně, což mě pak příšerně mrzelo. Dokonce zvažuji, že nepůjdu do soutěže, když tu náhle: A jako první nám na sólu zahraje kamarád Ječmen! Tak jsem šel a dokonce jsem vyhrál vyřezávanou placku – lesní moudrost s vyřezávaným ohněm v ní. Nakonec tu potkávám i kluky z T.O. Black Hills. Hráli jsme spolu už včera ale nepoznali jsme se. 
Večer se pomalu táhne s hudbou v uších a já odbíhám najít Lu nějakou kyti, páč máme dneska první výročí vztahu. Pak do noci sedíme s kamarády u ohně a vyprávíme si veselé historky…
Až k ránu jdeme na kutě. Vstávám první. Najednou se vynořil Malej a budí ostatní. Já jdu dělat fazole. U ohně pak rozprávíme s kamarády a pomalu se s některými loučíme. Sheriff osady USS nám umyl kotlík, páč Jelenovi sežral fazole. :-D Odcházíme. Jdeme s Luďákem, Andreou a dvěma dalšími do Roztok u Křivoklátu na vlak. Děláme krátkou přestávku u Rozvědčíka. Bejvala to tu hezká trampská hospůdka, teď je to spíš motorkářská krčma.
Jdem dál. Cestou se necháváme převézt převozníkem na druhý břeh Starý řeky a pak jdeme dál po proudu. Šineme si to asi kilák a půl po skalní římse s dokonalým výhledem. V Roztokách se stavujem na jedno v hospodě u Mostu, kde budeme za nedlouho pořádat Roztohraní. Teď už zbývá jen líně pomalá cesta na nádraží, sednout na vlak a v něm dát posledních pár písniček pro zlepšení nálady těm, kteří nechtějí domů stejně, jako my. Lu, Jelen a já.
Tak Ahoj!!! Všem! 

Líbí se Vám tyto stránky?

Ano, líbí (433 | 89%)

www.kov.huu.cz
Name
Comment
Or visit this link or this one